Saturday, November 7, 2009

''善意的谎言''





Ouchh~! Im back to bloggg
boring right now.. & find a TOPIC to blogg here.. hmm =/

When He sleep I woke up
When I slept where his gone
*我俩的时间根本就颠倒的够力


Topic: White Lie ''善意的谎言''

我寻找答案 这世上有善意的谎言么
谎言都有类型的么? 善意恶意么 真相说出来效果不一定是好的 并没有过错 很在意对方的的感受才这么做 如果不在乎也没有必要 希望对方真的能明白 了解 了解这一点 可知道凡事不是完美 有时也生不如己 不是说没了就消失 能改也唯有尽量 尽量给点时间 没有事是不可能 时间终能改变一切

你让我不敢面对你了 我害怕 我害怕没有了你 我孤单时再也没有说话的对象 我知道你了解我 你清楚我 我根本没有事能够走出你眼里 感激最后你还愿意陪我到最后
Sorry, sometimes I was force to tell white lie



exam until.. I just keep relax by some subject after account paper 2
ouchh~ I slept while times of some subject XDDhaha


from4 life end soon
They plan to go to somewhere on the holidays
I wanna go together laa
ASK mum ASK mum!! Hope my family will give up











♥ hopefulLLLLLLL